BoJack Horseman Wiki
Advertisement
Hurra! – Powiedzonko Todda [[{{{3}}}|src]]

Todd Chavez jest człowiekiem w wieku około dwudziestu lat, który na początku serialu mieszkał z BoJackiem, a później przeniósł się do Diane i Pana Peanutbuttera. Pod koniec czwartego sezonu zajmuje stare mieszkanie Princess Carolyn. Jest jednym z głównych bohaterów.

Todd jest leniwy, próżny, a BoJack ciągle mówi mu "stul dziób Todd" "posprzątaj swoje gówno, Todd". Jest jednak także bardzo kreatywny i potrafi pracować niestrudzenie, gdy odkrywa coś, co go interesuje. Widać też, że stara się pomagać ludziom: gotować posiłki dla Diane i pana Peanutbuttera, załatwiać sprawunki Princess Carolyn i pomagać BoJackowi w jego różnych projektach.

Pod koniec Udało się wierzy, że może być aseksualny, kiedy Emily spytała się go o jego orientację seksualną odpowiedział, że wydaje mu się, że jest "niczym", a w następnym odcinku (Peanutbutter kandyduje) jest niepewien co do tego i czuje się niekomfortowo pod parasolką aseksualności. W Hurra! Odcinek Todda, akceptuje swoją orientację.

W Niespodzianka! Princess Carolyn prosi go o zostanie nianią Ruthie na co ten się zgadza. W tym samym odcinku znajduje swoją pierwszą parę; Maude na swojej aplikacji randkowej Wszystko o Tych Asach w odcinku Twarz Depresji

W odcinku Kserokopia Kserokopii Todd postanowił przeprowadzić się razem z Maude i zacząć zarabiać z niańczenia dzieci pracowników VIM. W tym sezonie możemy również zobaczyć jak naprawia swoją relację z matką i ojczymem.

Wygląd zewnętrzny[]

Todd jest dorosłym kaukaskim człowiekiem po dwudziestce. Ma krótkie, rozczochrane ciemnoniebieskie włosy, które zwykle są przykryte żółtą czapką. Ma on też lekki zarost na twarzy i szyi. W prawie każdym jego stroju zawarta jest jego żółta czapka.

Ma on około 157 cm wzrostu przez co jest najniższą postacią ze wszystkich głównych postaci i większości całej reszty. Można zauważyć, że ma też bardziej kreskówkowy wygląd.

Zwykle ma na sobie czerwoną zapinaną bluzę, a pod nią białą koszulkę i ciemnoszare dresy z białymi paskami na bokach. Na nogach ma niebieskie klapki.

Podczas pobytu w więzieniu w odcinku D-uża Sprawa robi sobie dwa tatuaże; jeden na prawym ramieniu, który jest napisem "Latin Kings" i drugi na jego lewym ramieniu, który jest napisem "Skin Heads", oba z tych są nazwami gangów do których ten został zaproszony.

Po ucieczce z więzienia, Todd zmienił je na "LA Kings" gdzie "tin" było wykreślone i "Skinny Jugheads" z dodanymi literami w kolorze fioletowym.

Gdy został prezesem Wydziału Reklam w KtóraJestTerazGodzina.com w odcinku Scena z Żarówką, Todd spędza resztę sezonu 5 nosząc ciemnoniebieski garnitur z odpiętym żakietem, biała koszulkę, czarny krawat i ciemnobrązowe buty, razem z jego zwyczajną żółtą czapką.

W odcinku Przewidziane Zużycie zgubił jednego buta.

Advertisement