BoJack Horseman Wiki
Advertisement

Princess Carolyn - jest antropomorficznym różowym kotem perskim i jedną z głównych bohaterów serialu BoJack Horseman. Jest byłą dziewczyną i byłym agentem BoJack'a Horseman'a.

Wygląd[]

Princess Carolyn ma różowe futro, oraz różowy loczek na głowie. Ma zielone oczy i długie, czarne wąsy.

Nosi długą do kolan sukienkę w kolorze zielonego granatu z żółtym wzorem w ryby i szarym paskiem w talii, a także żółty sweter. Na jej szyi wisi żółty naszyjnik w kształcie trójkąta z czerwoną kropką. Jej szpilki są jaskrawo różowe.

W 2007 roku miała na sobie niebiesko-biały T-shirt w paski, spódniczkę jeansową mini z żółtą, okrągłą klamrą, brązową kurtkę i różowe buty z białymi pomponami. Miała także jasnobrązową torebkę. i kapelusz.

W latach 90. miała fryzurę w stylu "Rachel". Miała na sobie żółtą kamizelkę na czarnym topie bez rękawów, zieloną spódnicę w biało-żółtą kratę i czarne buty na obcasach.

Historia[]

Niewiele wiadomo o dzieciństwie Princess Carolyn, było wspomniane tylko parę razy. Urodziła się w 1974 roku. Dorastała w dobrze prosperującym domu, jej matka pracowała jako pokojówka. Wspomina jednak, że sama musiała wykonać wiele pracy, ponieważ jej matka była nieodpowiedzialnym alkoholikiem. Ukrywała to, żeby nie musiały mieszkać na ulicy. Ma jedenaścioro rodzeństwa, i siostrzenicę, na której ślubie była.

Princess Carolyn rozpoczęła pracę w Vigor Talent jako sekretarka na początku lat 90-tych. Stała się jednym z ich najlepszych agentów poprzez wytrwałą pogoń za nowymi talentami, dużą siecią osobistych powiązań z innymi agentami i umiejętnością bycia we właściwym miejscu o właściwym czasie. W pierwszych dwóch sezonach miała trzech chłopaków. W pierwszym sezonie była w związku z BoJackiem a także Vincentem Adultmanem. Pod koniec drugiego sezonu założyła nową agencję z Rutabagiem Rabitowitz. Ostatecznie zdecydowała się go opuścić i sama założyć nową firmę, gdy Rutabaga wyraził wahanie w związku z rozwodem z żoną.

Advertisement